Bedrijven en Bedrijfsleven

Beoordelen van de telefoonklanten service

zondag, 7-8-2016  

De telefoonklanten service brengt je in contact met een klantenservice naar keuze. De website beschikt over een grote database waarin honderden bedrijven zijn opgenomen. Voor al deze bedrijven is alle contactinformatie keurig verzameld, zodat jij precies weet welk nummer je moet bellen om de juiste medewerker aan de telefoon te krijgen. De telefoonklanten service is een externe dienst. Dit betekent dat de website zelf niets te maken heeft met de bedrijven die zijn vertegenwoordigd. De telefoonklanten service zorgt enkel voor een platform waardoor jij snel de gegevens kunt vinden die je zoekt. Om de telefoonklanten service te beoordelen moet je jezelf een aantal dingen afvragen:

  • Is de website overzichtelijk?
  • Is de informatie makkelijk te vinden?
  • Staan de juiste gegevens vermeld?
  • Wat kost de service?

Om te bepalen of de website overzichtelijk is hanteer je enkele criteria. Je bekijkt of de website voor elke doelgroep toegankelijk is en je bestudeert of je binnen een paar klikken op elk willekeurig punt van de website terecht kunt komen. Wat betreft de toegankelijkheid scoort de telefoonklanten service uitstekend. Iedereen die op de website aankomt begrijpt direct hoe deze in elkaar steekt. Met een handige zoekbalk vind je meteen de gegevens die je zoekt zonder al te veel poespas. Met één klik tover je alle informatie op het scherm: de website laat je eenvoudig zoeken. De tweede vraag is daarmee eigenlijk direct beantwoord. De informatie die de bezoeker nodig heeft is met één druk op de knop te vinden, het kan bijna niet simpeler! Natuurlijk is het wel zaak om de juiste bedrijfsnaam in te voeren. Wanneer je een kleine typefout maakt compenseert de site hier niet voor. Wanneer je dus twee letters omdraait ga je helaas geen contactgegevens vinden. Dit is een punt waarop de website zich zeker nog kan verbeteren. Het bekijken van relevante suggesties wanneer je niet direct vindt wat je zoekt is zeker de moeite waard.

Telefoonklanten service; actueel en gratis

Voor een externe dienst is het altijd belangrijk om up to date te blijven. Vandaag de dag zijn bedrijven continue aan het evolueren en de servicecentra veranderen natuurlijk mee. Het komt vaak voor dat e-mailadressen veranderen of telefoonnummers wijzigen en het is vervelend als niet de meest actuele gegevens getoond worden. Gelukkig is de telefoonklanten service helemaal bij de tijd. Na een korte check lijken alle telefoonnummers prima in orde te zijn. Wanneer je belt krijg je altijd de juiste persoon aan de lijn. Een laatste punt van zorg is natuurlijk de prijs van de dienst. Wanneer je bijvoorbeeld moet betalen voor elke zoekopdracht of een abonnement moet afsluiten dan moeten gelijk alarmbellen gaan rinkelen. Vaak betaal je bij dit type diensten dan een hoog bedrag en krijg je hier weinig voor terug. De telefoonklanten service is helemaal gratis. Je kunt gratis een zoekopdracht doen en het telefoonnummer dat je te zien krijgt is het nummer van het bedrijf, niet het nummer van iemand die je nog moet doorverbinden. In de meeste gevallen betaal je wel een bepaald bedrag per minuut, afhankelijk van de klantenservice die je probeert te bereiken.  Kortom: op alle criteria scoort de telefoonklanten service uitstekend!

Gelijk het juiste telefoonnummer

Heb je geen zin om diverse websites te bezoeken voor de juiste telefoonnummers? Dan ben je bij de telefoonklanten service aan het juiste adres! Met één druk op de knop vind je alle informatie die je nodig hebt, gratis en helemaal actueel. Er zijn veel externe aanbieders van informatie op de markt, maar op https://telefoonklantenservice.nl vind je altijd wat je zoekt. Surf dus snel naar deze website en maak je leven een heel stuk makkelijker!


Comments are closed.