Helpdesk en Servicedesk

Contact met de klantenservice van Telfort

zondag, 13-11-2016  

Wanneer u al lange tijd een abonnement heeft bij Telfort kan het wel eens gebeuren dat er iets niet helemaal goed loopt en dat u graag iemand van de klantenservice van Telfort aan de telefoon wilt hebben. U kunt dan uiteraard altijd bellen en vragen stellen over uw abonnement of wellicht over een storing of betaling. Voor elke vraag zijn er vaak mensen die de specifieke vraag het beste kunnen beantwoorden. Het is daarom best wel vervelend wanneer u niemand aan de lijn kunt krijgen die u goed kan helpen. In de meeste gevallen bij het bellen van een klantenservice is het zo dat u een keuzemenu krijgt. Dit menu maakt u wegwijs door veel verschillende opties, maar wanneer u het niet meteen hoort, kan het vervelend zijn dat u weer terug moet bellen of lang moet wachten om nogmaals het menu te kunnen beluisteren. In deze gevallen is het dan ook zeker aan te raden om eerst even te kijken naar het keuzemenu. Dit kunt u gemakkelijk en snel doen bij deklantenservice.nl. Hier vindt u een groot overzicht van de klantenservices van heel veel bedrijven in Nederland. Ook vindt u hier uiteraard de klantenservice van Telfort. Op de website is de volgende informatie te vinden:

  • Contactgegevens van de klantenservice van Telfort
  • Het uitgeschreven keuzemenu
  • Achtergrond informatie over het bedrijf

Door het keuzemenu goed door te nemen weet u precies wat u moet doen zodra u gaat bellen met de klantenservice van Telfort. Hierdoor komt u achteraf nooit voor vervelende verrassingen te staan. Ook zijn de verschillende telefoonnummers weergegeven, zodat u niet eerst nog veel moeite hoeft te doen om het goede telefoonnummer van de klantenservice van Telfort te achterhalen. U bespaart dus veel tijd door eerst even te kijken op deklantenservice.nl. Ook is het mogelijk om reviews van anderen te lezen, zodat u al van te voren weet waar u rekening mee moet houden. Het is namelijk niet heel makkelijk om zonder informatie vooraf aan het keuzemenu te beginnen. Zorg er voor dat u altijd eerst even de uitgeschreven versie heeft gelezen.

Het keuzemenu van de klantenservice van Telfort

Voor veel bellers is het makkelijk om mee te kunnen lezen met informatie die via de telefoon gegeven wordt. Door het keuzemenu online te volgen is het veel makkelijker om de goede keuze te kunnen maken. U kunt vaak een de telefoon geen vragen stellen, omdat het een computerstem is die het menu aan u voorleest. Kijk daarom altijd van te voren al naar wat u wilt gaan intoetsen. Bij de klantenservice van Telfort bestaat de keuze bijvoorbeeld uit vragen over verlies van een toestel, vragen over de betaling van een factuur, vragen over de reparatie van een telefoon of vragen over een abonnement of nummerbehoud. In de meeste gevallen kunt u ook nog kiezen uit een laatste optie voor alle overige vragen. Bij de klantenservice van Telfort is dit ook het geval. Na de eerste keuze te hebben gemaakt, bent u er echter nog niet. Daarna moet u per optie nog enkele keuzes maken.

Van te voren de opties doornemen

Door van te voren alvast de opties door te nemen is het veel makkelijker om uiteindelijk bij de juiste persoon uit te komen. Het ligt er bijvoorbeeld maar net aan of u meteen uw simkaart stop wilt zetten of toch liever iemand aan de lijn wilt krijgen. Voor de klantenservice van Telfort kunt u bij voorbaat al bepalen wat u wilt gaan kiezen. Lees het keuzemenu dus altijd eerst even goed door op deklantenservice.nl. Hierdoor weet u zeker dat u niet weer terug hoeft te bellen.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.