Helpdesk en Servicedesk

Zoek je contact met de klantenservice van Sarenza? 

maandag, 14-1-2019  

Sarenza verkoopt ontzettend veel schoenen en tassen online. Het fijne aan online shoppen is natuurlijk dat je er de deur niet voor uit hoeft. Anderzijds kan het natuurlijk wel voorkomen dat een product in het echt toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet of je de verkeerde maat bestelt. Wanneer je dit bij Sarenza gebeurt, kun je natuurlijk contact opnemen met de klantenservice van Sarenza. Via deklantenservice.nl kun je precies zien hoe je de klantenservice van Sarenza het beste kunt bereiken en met wat voor vragen je er allemaal terecht kunt. Zo heb ik laatst ook naar de klantenservice van Sarenza moeten bellen. 

Uitstekende service van de klantenservice van Sarenza 

Ik shop regelmatig bij Sarenza. Ik ben er ook altijd ontzettend tevreden over. De prijzen vallen ontzettend mee en alle producten worden snel thuisbezorgd. Ik vind het ontzettend fijn om online te shoppen, vooral in de winter. Ik hoef dan niet de deur uit, maar kan alles gewoon lekker vanuit huis bestellen. Zo heb ik laatst dus ook nieuwe laarsjes bij Sarenza besteld. Ik had ontzettend leuke laarsjes gevonden die ik per se moest hebben. Ik bekeek de verschillende kleuren die ze hadden en klikte vervolgens mij favoriete kleur en mijn maat aan. Ik heb voor al mijn schoenen maat 39, dus ook ditmaal weer voor mijn maat gekozen. Ik heb weleens vaker schoenen bij Sarenza besteld en maat 39 is altijd de juiste maat geweest. Ik rekende mijn bestelling af via iDeal en wachtte geduldig op mijn pakketje. Zoals verwacht, kreeg ik na het weekend meteen mijn pakketje thuisgestuurd. Ik was natuurlijk ontzettend blij toen ik de bezorger aan de deur zag staan met de doos van Sarenza. Toen ik echter mijn laarsjes uitgepakt had, zag ik dat deze er wel er groot uitzagen. Ik keek in de schoenen en daar stond toch echt wel mijn maat in. Vreemd, dacht ik, maar ik besloot toch de schoenen maar gewoon te passen. Toen ik echter de schoenen aan mijn voeten deed, bleken de schoenen veel te groot te zijn. Dat vond ik natuurlijk ontzettend gek, want volgens het label in de schoenen zou het hier gewoon om een maat 39 gaan en dat is altijd mijn maat geweest. Ik moest de schoenen dus retourneren. Ik besloot via https://deklantenservice.nl/ het nummer van de klantenservice van Sarenza op te zoeken. Via De Klantenservice kun je van alles opzoeken over de klantenservice van Sarenza, maar ook van andere bedrijven. Zo kun je er onder andere terecht voor: 

  • Het nummer van de klantenservice 
  • De openingstijden 
  • Waarvoor je de klantenservice kunt bellen 
  • Hoe het IVR-menu in elkaar zit 

Ik had het nummer van de klantenservice van Sarenza opgezocht en hing meteen aan de telefoon. Het IVR-menu kon ik snel doorlopen, daar ik deze al na heb kunnen lezen via https://deklantenservice.nl/sarenza/. Ik kreeg een vriendelijke dame aan de lijn en ik legde haar mijn verhaar uit. Ze vertelde mij dat deze schoenen vaker door klanten terug zijn gestuurd, daar ze een maat groter uitvallen dan er op de schoenen staat. Ze had aangegeven dat ik de schoenen kosteloos kon ruilen tegen een kleiner paar en dat ze de productpagina op de website zouden aanpassen zodat deze informatie er ook op zou komen te staan. 

Neem contact op met de klantenservice 

Ik heb inmiddels het paar schoenen in de juiste maat gekregen en ik ben er ontzettend blij mee. Als jij nu ook een vraag of een opmerking hebt voor de klantenservice van Sarenza of een ander bedrijf, kijk dan op https://deklantenservice.nl/ voor alle informatie over de betreffende klantenservice. 


Comments are closed.